Відкривай свою «Власну Ферму»
та отримуй пасивний прибуток за надійною бізнес-моделлю
1 443 343 300 000 грн (~ $53 млрд)
об’єм українського ринку роздрібного товарообігу*
понад 41%
усіх витрат
українців становлять витрати на продукти харчування
близько 23%
усіх витрат українців на продукти харчування займають м’ясо та м’ясна продукція
* за даними Державної служби статистики України на 2021 рік
Чому варто інвестувати у м'ясний магазин «біля дому»
Антикризовий бізнес
Доведено на практиці, що цей бізнес не боїться жодних локдаунів та фінансових криз
Високий цикл життя бізнес-моделі
У середньому цикл життя продуктового магазину становить 12-15 років, що у 2-3 рази більше ресторанного або більшості інших видів бізнесу
Перспективність формату «біля дому»
За статистикою Euromonitor International, в Україні оборот торгових точок Convenience Stores («біля будинку»), виріс торік на 14% — до 37,3 млрд грн
Відсутність фактору сезонності
У продуктовому ритейлі немає сезонних коливань попиту, що є важливим фактором для стабільної та прогнозованої роботи
Зростаючий попит
Рівень споживання м’яса збільшився на 14% за останні 5 років
Великий потенціал росту
Якщо порівнювати поточне споживання м’яса та м’ясної продукції з Польщею, Чехією та Німеччиною, то в Україні є потенціал збільшення попиту на ці продукти у 2 рази. Про потенціал росту свідчить і світова статистика: за останні 50 років рівень споживання м’яса у світі виріс у 5 разів і ця тенденція зберігається й зараз
Бізнес-модель,
в якій передбачені всі ризики
«Власна Ферма» — мережа сучасних спеціалізованих магазинів у форматі «біля дому».
За більше ніж 5 років, нам вдалося вийти за рамки звичайних м’ясних магазинів та створити унікальний формат, що поєднує широкий асортимент свіжого м’яса та м’ясних продуктів власного виробництва, повноцінну лінійку молочної та хлібобулочної продукції, заморожені напівфабрикати ручної роботи та базові супутні товари.
Ми ставимо перед собою амбітну ціль — стати лідером українського ринку у сегменті м’ясних магазинів «біля дому».
Тому надаємо можливість всім охочим відкрити магазин «Власна Ферма» за моделлю пасивного інвестора з гарантією повернення інвестицій від 12 до 36 місяців, без необхідності виконувати організаційні та операційні процеси.
Наші результати:
середній чек
3500
чеків
реалізує 1 магазин у місяць
135
грн
ріст бізнесу за рік
х3
Можливий варіант активної франшизи
Як працює наша бізнес-модель
Власна м’ясопереробна фабрика
Виробники іншої продукції
Власний розподільчий центр
Власна логістика
Магазини
«Власна Ферма»
01
03
02
04
CИЛЬНІ СТОРОНИ «ВЛАСНА ФЕРМА»
Гарантії
  • Понад 5 років на ринку
  • Відпрацьована бізнес-модель
  • Стандартизовані бізнес-процеси
  • Автоматизована система контролю фінансів
  • Найкращі умови від постачальників
Надійність
  • Власна м’ясопереробна фабрика
  • Власний розподільчий центр
  • Власна логістика
  • Постійний відеонагляд за роботою магазинів
  • Онлайн-система навчання та оцінки персоналу
Прогнозованість
  • Комплексна маркетингова стратегія
  • Повна взаємодія зі всіма постачальниками
  • Єдина програма лояльності для клієнтів
  • Унікальний асортимент товарів власної ТМ
  • Багато іншого
Формати магазинів та умови інвестицій
Стандарт+
$45 000
Призначення:
Для міст із населенням 100+ тис. чол. з розрахунку 1 магазин на 10-15 тис. чол.
Площа: 35 м²
Персонал: 4 продавці
Вихід на самоокупність: з 1 місяця
Окупність інвестицій: до 36 місяців
Рентабельність: від 10%
Чистий прибуток: від $1250 в міс.
Прибуток інвестора до окупності інвестицій: 100% чистого прибутку
Прибуток інвестора після окупності інвестицій: 50% чистого прибутку
Стандарт
$20 000
Призначення:
Для СМТ та міст із населенням до 100 тис. чол. з розрахунку 1 магазин на 8-10 тис. чол.
Площа: 25 м²
Персонал: 2 продавці
Вихід на самоокупність: з 1 місяця
Окупність інвестицій: до 24 місяців
Рентабельність: від 10%
Чистий прибуток: від $850 в міс.
Прибуток інвестора до окупності інвестицій: 100% чистого прибутку
Прибуток інвестора після окупності інвестицій: 50% чистого прибутку
Ми пропонуємо співпрацю за пасивною моделлю франшизи, тож до окупності інвестицій наш партнер отримуватиме 100% чистого прибутку, а після окупності — 50%
Без паушальних внесків та прихованих платежів!
Шлях до запуску твого магазину «Власна Ферма»
Перше знайомство
Залишай заявку і ми обговоримо всі деталі
Гарантійний платіж
Укладаємо попередній договір згідно з обраним форматом та отримуємо символічну плату, яка слугуватиме гарантією намірів
Вибір приміщення
Займаємося пошуком необхідної локації та перевіряємо її на відповідність усім критеріям
Підписання договору
Укладаємо основний договір та отримуємо повну суму інвестицій
Запуск магазину
Це наша задача і ми зобов’язуємося виконати її менш ніж за 2 місяці
Щомісячний прибуток
У тебе буде повний контроль фінансових показників магазину через власний онлайн-кабінет та гарантія виплати 100% чистого прибутку до повного повернення інвестиції, а далі ми заробляємо 50/50
01
02
03
04
06
05
Калькулятор прибутковості
Замовте консультацію, і ми особисто ознайомимо вас із фінансовою моделлю
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності

НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ

Які міста ви розглядаєте у першу чергу для відкриття магазинів за франшизою?
Оскільки потенціал ринку дуже великий, а вартість логістики мінімізується завдяки високій щільності магазинів, ми вирішили сконцентрувати зусилля на Києві та Київській області, Житомирі та Житомирській області, а також у Вінниці та Вінницькій області
Як ви будете аналізувати локацію під магазин «Власна Ферма»?
Весь пошук базується на BigData та власному успішному досвіді. Для первинного аналізу локації ми використовуємо «теплові карти» від мобільних операторів і, якщо локація має перспективи, – проводимо глибинний аналіз місця розміщення та самого приміщення завдяки 50 критеріям оцінювання
Яка головна перевага франшизи «Власна Ферма» на ринку пасивних франшиз?
Магазини нашої мережі — свідоцтво нашої успішної 5-річної праці. Тому ми продаємо не «сиру» бізнес-модель, яку франчайзі ще повинні перевірити на собі, а експертизу, що була перевірена часом
Чому ви вирішили масштабуватися за пасивною моделлю франшизи?
На нашу думку, в 90% випадків активна франшиза – це про перекладення відповідальності за успіх на франчайзі. Ми ж створили та відточили свою бізнес-модель так, що готові взяти всю відповідальність на себе та масштабувати мережу з максимальною вигодою для обох сторін, тому обрали саме пасивну модель
У чому ваша вигода, якщо ви не берете паушальний внесок?
Ми збільшуємо прибутки власного виробництва, що дійсно є першочерговою вигодою при збільшенні мережі
Чому ви віддаєте 100% чистого прибутку інвестору до моменту повернення всієї суми інвестицій?
Ми хочемо стати лідером ринку в даному сегменті, тому для нас першочерговим є не просто отримувати прибуток, а успіх кожного окремого магазину та всієї мережі разом. Саме тому, ми прагнемо, щоб спочатку інвестор повернув 100% вкладених коштів, а далі ми продовжили стабільно заробляти 50/50
Скільки часу мине від підписання договору до початку роботи магазину «Власна Ферма»?
Від моменту підписання договору та до повного відкриття магазину необхідно 1-2 місяці, це пов’язано з термінами постачання обладнання
Яка необхідна кількість покупців в день, щоб магазин був прибутковим?
За нашою бізнес-моделлю, чітко розуміючи середній чек та що входить в середній кошик кожної купівлі, необхідно мати від 150 покупців на день, щоб магазин був дохідним та швидкоокупним
Чи надаватимете ви звітність? Якщо так, то за який період і у якому вигляді?
Відкритість є нашим девізом, тому кожен інвестор отримає доступ до особистого кабінету в програмі фінансового обліку, де можна у реальному часі контролювати все, що відбувається у магазині та слідкувати за всіма доходами й витратами. Також, для максимальної зручності інвестора, ми щомісяця надаватимемо зведену фінансову звітність
Як контролюватимуться франчайзингові домовленості?
Інвестор – власник магазину, в який інвестує, і це головне. Юридичним договором буде зафіксовано обов’язки обох сторін, а також передбачені регулярні аудити за бажанням інвестора
Чим ваша франшиза безпечніша та вигідніша від інших?
  • Високий цикл життя продуктового ритейлу
  • Великий потенціал до масштабування – це важливий показник, оскільки наша бізнес-модель дозволяє відкривати велику кількість магазинів в одному населеному пункті, що суттєво збільшує проникність бренду та зменшує маркетингові витрати
  • Можливість релокації магазину. В продуктовому ритейлі основні інвестиції йдуть на придбання обладнання, які можна перевезти в прибутковіше місце або продати, не втрачаючи більшу частину інвестиції
Інвестуйте у «Власну Ферму»
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності
Якщо у тебе з‘явилися запитання або ти вже готовий перейти до обговорення співпраці, заповнюй заявку
Ми використовуємо файли cookie: це допомагає сайту працювати краще
ДОБРЕ!